ראשית, פנצ’רים יתרחשו רק בצמיגים שהם לא מלאים- למשל צמיגים CST. אנו עשויים להמליץ על החלפת גלגל מלא או צמיג לצד פנימית חדשה בהתאם לנזק שגרם הפנצ’ר לצמיג. ההוראות הבאות מבוססות על הסוג הנפוץ ביותר של פנצ’ר בפנימית. אנו רואים את הפנצ’רים הללו באופן קבוע אצלנו במוסך שלנו ולעיתים קרובות מבצעים החלפת צמיגים של קורקינט שיאומי במוסך שלנו (ביחד עם עוד הרבה דגמים נוספים).
לפני שתתחילו להחליף את הצמיג שלכם, וודאו שיש לכם את שלושת הכלים החיוניים האלה כדי להימנע מפגיעה בקורקינט החשמלי שלכם:
- כפות פנצ’ר
- משאבה טובה
- פנימית טרייה
שלב 1- הסירו את הגלגל מהמסגרת
עד כמה זה מאתגר להסיר את הגלגל מהשלדה? זה באמת תלוי בדגם של הקורקינט שלך. לכל דגם יש בדרך כלל רכיבים וקיבועים שונים כדי לאפשר הסרת גלגל. לחלק מהדגמים יהיו כיסויים המגנים על חורי מפתח אלן שיש להסיר תחילה. לאחרים יהיו ברגי גלגלים או קיבועים שניתן לשחרר באמצעות מפתח ברגים.
שלב 2 – הסירו את הצמיג מהגלגל
ודאו שכל האוויר נוקז מהפנימית. השתמשו בכפות כדי להסיר צד אחד של דופן הצמיג ולאחר מכן תוציאו החוצה את הפנימית המנוקבת. לאחר מכן, הסירו את הצמיג לחלוטין ובדקו אותו מבפנים ומבחוץ לאיתור נזק אפשרי שעלול היה לגרום לפנצ’ר. אם הצמיג נראה תקין, אתם יכול להתקדם להחלפת הפנימית.
שלב 3 – החליפו את הפנימית
החליפו את הצמיג החיצוני על קיר אחד והכניסו את הצינור הפנימי החדש, תנסו למלא אותו מעט יותר כדי לעגל את משטחי הצמיג. לאחר מכן, הכניסו את הצד השני של קיר הצמיג וודאו שהוא נכנס כראוי.
שלב 4- הכניסו את הגלגל בחזרה
אבטחו את הגלגל בחזרה לתוך מסגרת הקורקינט באמצעות אותם הכלים שבהם השתמשתם כדי להסיר את הגלגל בשלב 1. אם אתם שמים לב שיש לכם פנצ’רים באופן קבוע- ייתכן שאתם צריכים איטום צינור פנימי ללחץ נוסף.
לכל התייעוץ אחרת מוזמנים לפנות אלינו בוואטסאפ או בטלפון למספר- 051-287-2267
או להגיע למוסך שלנו בבן שמן 1, תל אביב